הוקם 'איגוד בעלי העסקים בבני ברק'

    צבי טסלר No Comments on הוקם 'איגוד בעלי העסקים בבני ברק'

    הוקם היום 'איגוד בעלי העסקים בבני ברק' אשר ייצג את סוחרי ובעלי החניות בעיר מול העירייה וגורמים נוספים בתקופת משבר הקרונה

    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מספר בעלי עסקים בעיר בני ברק מודיעים היום (שני), על הקמת 'איגוד בעלי העסקים בבני ברק', אשר לדבריהם "ייצג את סוחרי ובעלי החניות בעיר מול העירייה וגורמים נוספים בתקופת משבר הקרונה".

    בעלי העסקים מוסרים כי "האיגוד הוקם לאחר פניות רבות של בעלי עסקים בעיר אשר משבר הקרונה לא פסח עליהם ופגע בהם קשות והאיגוד ירכז את הבעיות השונות ויציג אותם לגורמים הרלונטים עם המלצות לפעולה".

    באיגוד מקווים לשיתוף פעולה מצד הגורמים השונים: "כמובן שכמה שחשוב לבעלי העסקים שיחזרו מהר למסלול כך גם אינטרס עליון של העייריה והמדינה שהחיים ישבו למסלולם והאיגוד מצפה לשיתוף פעולה עם כלל הגורמים".

    חברי האיגוד: מנדי קוריץ – קוריץ מערכות, עזרא ויצמן – רשת חניות ביגוד ועוד, מנחם פרידמן – יזמות בנדל"ן, משה רפאלי – קינדר טויס, חנה בן סימון – בגדי נשים, חיים הרטמן – רשת חניות הסלולר הימיש, איציק אלתר – אלתר ספרים ונחמן איזנברג – מכבסת רובין.

    חברי האיגוד יפגשו בימים הקרובים עם גורמי המקצוע השונים בעייריה, בבנקים, וברשיות השונות הנוגעות לתחום העיר בני ברק ויעלו בפניהם את המצוקות השונות עם הצעות לפתרונות.

    באיגוד קוראים לבעלי העסקים בעיר להעזר באיגוד החדש: "בעלי העסקים המעוניינים להאיר את עיננו ולהעלות על סדר היום בעיות נוספות מוזמנים לפנות אלינו ולהשאיר את פרטי הבעייה ואנו נעשה כל מאמץ לפתור אותה".

    חברי 'איגוד בעלי העסקים בבני ברק'



    0 תגובות